Come on baby, drive me wild

Ännu en körlektion avklarad. Förutom att jag kör lite för fort så tycker min käre lärare att jag kör alldeles utomordentligt. (Hon använder sig bara av andra ord, som "bra" till exempel).
Nu har jag i alla fall bokat en uppkörning och skrivning. Skriva datumet för det här på bloggen är det sista jag kommer göra, för kommentarerna från vissa om jag inte klarar det skulle vara olidligt jobbiga.
Därför avvaktar jag och återkommer när jag fått lappen. Fingers crossed.

Antagligen återkommer jag väl innan dess, eftersom det är ett tag kvar.
Avslutar med lite bilder från ett (lite..)vitt Tandådalen där de i förmiddags gav kanonerna ännu en omgång.


Vackert


Kommentarer
Postat av: Vincent

Tack Stina, jag känner att jag är VÄLDIGT nöjd med den bild ;D

2009-10-26 @ 08:29:13
URL: http://vincentdarling.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej =) hittade dig här med. jätte fin blogg du har stört och se tandådalen så brun :P men snön faller mer och mer =).. hoppas allt är bra med dig.. =)



kram nathalie din gamla kvillan boende =)

2009-11-04 @ 22:31:02
URL: http://nathaliewallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0