Tonight I have to leave it

Nu är det bara ett dygn kvar i den kalla och regniga hufvudstaden. Gött !
Under det dygnet ska jag försöka packa ner allt jag kan tänka mig behöva de närmaste 6 månaderna. Mestadels kläder, men även en massa annat skit också. Väskan är redan full, och jag har inte packat i hälften. Men det löser sig väl. Det har ju en tendens att alltid göra det till slut.
Nu ska jag käka upp resterna från gårdagens "afrikanska" middag. Försökte mig på att göra Etiopisk mat, som är typ det godaste som finns, i alla fall om man äter det på till exempel en restaurang, som vet hur man lagar det. Abyssinia är ett strålande exempel. Dreglar bara jag tänker på det. Min mat blev... nästan lika god.


Kommentarer
Postat av: gay

haha det blev etiopiskt a la edlund x)

himla mys var det iaf och I'm gonna miss u din gay!

2009-11-15 @ 17:00:19
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/
Postat av: stiii

I'm gonna miss you too gaay !

2009-11-15 @ 20:01:14
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0