...this is where the weekend begins...

Nu är jag äntligen här. Som jag har längtat. I'm back where I belong.
Redan första veckan har gått fort, så som tiden gör när man har kul. Jag älskar er där hemma, men att vara tillbaka här bland alla lika sinnade känns så j'vla bra.
   Efter min premiär på Wärsan ikväll så måste jag bara tala om hur bra allt känns.
Vårat hus är bäst på hela fjället. Vi har bastu, fint badrum (ingen ny TV, men men ) och, det ligger granne med Spar och Ubbes Pizzeria, samt att vi är sex stycken av fjällets bästa tjejer som bor där. Så jäkla bra. Desutom så har jag den bredaste sängen. Dubbla jämfört med alla andra, ungefär tre gånger så bred jämfört med den kära gamla bädden från förra året, eftersom jag var tvungen att dela då.
Eller tvungen kanske var att ta i. Eller?

Imorgon är det lördag.  Gött. På onsdag börjar jag jobba. Långt tills dess. Men kostigt nog så går dagarna så jävla fort, även om man inte gör någonting av värde. Idag har jag till exempel handlat mat och lärt mig virka. Ska bli världens snyggaste mössa...
I alla fall, dagarna går fort, och snart är säsongen igång. Det är bara att be till gud att den inte tar slut så fort som den föra gjorde, för det var alldeles för fort.

P.S
För er som vill komma och hälsa på så har jag en egen våningssäng, precis som alla andra.
SÅ lediga bäddar finns det (nästan) allltid !
D.S

P.S 2
Jag lovar att nästa gång vara nykter när jag skriver ett inlägg... Typ
D.S

Kommentarer
Postat av: gay

våningssäng huh? då vet jag ;)

2009-11-22 @ 14:11:07
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/
Postat av: stiii

hehe yes ! det är bara att komma hit!

2009-11-24 @ 13:13:34
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0