The glitter on the snow, The place to always go

Äntligen faller snön !
Det har snöat hela dagen idag, och nu är det vitt överallt. Enda jobbiga är väl att mina hyggliga vinterskor är kvar hemma i Stockholm. Men förhoppningsvis kommer de hit snart, tillsammans med alla mina kläder !
Annars är livet ganska härligt här uppe. Eller väldigt härligt om man ska vara korrekt.
Boendet är super, brotsett från de något hårda sängarna och TVn som inte funkar.
Jobbet känns jättebra, även fast vi inte öppnat helt på Trollstugan. Men när vi väl gör det så tror jag att vi kommer bli ett schweinigt bra gäng där.
                                    Everything is Awesome !

Nu ska jag till Fjällkyrkan och dra lite nytta av deras internet

Kommentarer
Postat av: gay

åh gay I miss you too! synd att du inte va här och missade Pete-konserten som Wookie gjorde x) då hade vi träffats. Men ska minsann komma o hälsa på så snartdet går! take care <3

2009-12-05 @ 12:13:08
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0