What was once golden has now turned a shade of gray

Jag hatar att vara förkyld. Det är psykiskt påfrestande. Jag är ju det ganska ofta, så man kan ju tycka att jag borde vara van.
Känslan av att vara på väg att bli förkyld är nästan värst. Man känner hur det kommer krypande, men kan inte göra särskilt mycket åt det. Belive me. Jag har prövat det mesta.
Bara under natten och förmiddagen har jag ätit två alvedon, druckigt två glas med C-vitamin, och dessutom köpt något ching-chong naturläkemedel, som smakar som en blandning mellan lakrits och trädgårdsgössel. Och jag som inte ens gillar lakrits...
Så nu håller jag tummarna att jag kan skjuta lite på förkylningen, bara ett par dagar.
Jag kan ju inte bli sjuk nu, inte den här helgen. Vi som skulle ha så roligt. Förjävligt taskig timing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0