No matter how they tossed the dice..

Det händer faktiskt en hel del roliga saker. Tro det eller ej.
Och varje gång så tänker jag att jag ska skriva om det. Tro det eller ej.
Jag tänkte skriva om vilken jälva skiva det blev i onsdags när vi skulle reclaima Baba, men jag var så bakis att jag knappt kom upp ur sängen. Men jag skrev till och med et tinlägg på vanligt papper, men som jag sen glömde hemma när jag for mot nordligare bräddgrader.
   Och nu hade jag tänkt skriva om det fina horoskopet jag läste om i Expressen, men jag hittar det inte på internet nu när jag kom hem från mormor,
Men fint var det, något om hur jag kommer finna lycka när min kärlek kommer på besök, eller något annat lika horoskops-fjantigt.

Jag kan ju berätta att jag fick träffa mitt nya kusinbarn Ted idag. Han är så söt. och så liten. ååh...
Men men, ingen fara på taket, jag gillar inte barn mer pga honom. Men han är så söt.

Nu ska jag väl gå och lägga mig i detta spindelinvaderade hus. Usch.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0