I'll keep waiting on the pavement

11 timmar på Gröna Lund sätter sina spår. Kände mig lite upphängd och nerslängd. Lite mörbultad i både huvud och öron. Lite grann som man gör på eftefesten när man börjar nykta till.
Men fan vad kul vi hade.
Jag tror dock att vi lyckades pricka in en av Grönans sämre dagar.
För det första så hade hela Sveriges fjortisar bestämmt möte på just denna plats, just denna dag. Jag tror i och fö rsig at detta inträffar varje dag på denna plats, och att vi helt enkelt har blivit lite för gamla.
För det andra så valde vi en dag då den nya berg-o-dalbanan Insane, som man huvudsakligen kom dit för, var stängd. Bummer. Detta, verkar det som, händer också var och varannan dag. Jävligt synd, för den verkade kul. Men man får väl helt enkelt åka dit fler gånger...

Men nu är det en ny dag, ikväll ska vi dricka öl! Nu har vi hållt oss ifrån alkoholen i hela 3 dagar! Amazing.....
En annan glad överraskning (ölen var väl ingen överraskning direkt, men glad i alla fall) är att Glasvegas kommer till Way out West. och gissa vem som mer kommer dit? Jag !

Kommentarer
Postat av: Lisa

va sugen jag blev på grönan nu då

2009-05-06 @ 13:52:51
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0