Hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en hurricane?

Kom nyligen hem efter en liten tripp till centrum, och hittade en lapp utanför dörren. (Den hade i och för sig blåst iväg lite, så den kunde ju tillhöra grannen från början) Men den tillhörande blomman låg ju faktiskt vid min dörr.
På lapppen stog det med krokig handstil, Du har en hemlig beundrare, I ♥ you.
   Ganska korkat att skicka en sådan lapp utan att skriva vem den var till, när det för närvarande bor fyra pers i huset...
Men självisk som jag är så tar jag åt mig mest så klart.
En kort stund hoppades jag på att någon hade tagit tåget hit lite för tidigt och stog och väntade runt hörnet, men så var inte fallet.
Så om personen som skrev lappen vågade ge sig till känna så skulle det vara trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0