Another sunny day

Var tidigare idag i nya Nacka Forum. En riktig uppfräschning har det fått, blev bra. Så långt ufrån det lilla skjulet till centrum som vi brukade springa till på skolrasterna förr.
En väldigt trevlig nyhet var att NewYorker hade flyttat in där. Självklart handlade jag endel. Bland annat en hidious tröja, som jag för stunden tyckte var lite chrmig. Får väl se om vakterna ens släpper in mig på Baba imorgon.
Jag köpte även ett par nya pilotbrillor, sommaren i ära.
   Detta får mig osökt att tänka på festivaler, och att jag fick ett pleasent mail från Peace&Love idag.
Jag och Sarah ska jobba de tre dagarna innan festivalen, och därför få (ännu) ett festivalpass.
Så om någon vill köpa en biljett till en av sommarens höjdpunkter, hör av er !

Efter de senaste dagarna, som jag fyllt med en hel del med shopping, kände jag att jag var tvungen att titta till mitt bankkonto. Det var så gott som tomt.

Därimot så såg jag att de redan skrivit in min lön, som, med tanke på hur lite vi jobbade i april, var ganska stor.
Tyckte jag var trevligt.

Nu ska jag försöka fördriva tiden tram till 23:50, då CSI NY börjar. 
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0