My heart is under arrest again

Idag har jag kört skoter. Den praktiska delen av skoter-körkortet. Jäklar vad kul det var.
Det här kortet kommer jag ha mycket skoj med.
Nu ska vi ut på fjällis. Skiter i om jag ser ut som en misshandlad hammarbyare i ansiktet.
Har inte varit ute på en och en halv vecka. För er som inte lever som vi gör här uppe så förstår ni inte hur länge det är.
Klockan är i alla fall snart tio. Dags att göra sig i ordning kanske?

Jag har även bokat en klipptid. På tisdag smäller det. Inte en dag försent.

Kommentarer
Postat av: Gay

Kolla min blogg :)

Jag ska också klippa mej i veckan, iihh ;)

2009-03-29 @ 22:26:41
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0