If you're the one to cut me, I'll bleed forever

Oj, föregående inlägg kom inte in igår. Det skulle det gjort.
Solen sken lite mer idag. en liten stund i alla fall. och jag har precis fått nya plåster på såren.
Eller såret. Känns som jag blåser upp saker lite här. Men är fortfarande lite orolig för att det ska bli ett ärr mitt på kinden. Som en smile-grop ungefär. Gulligt.

Nu ska jag föna håret och slå mig ner i soffan igen. Ballar av stål börjar snart. Sen ska jag sova. Hela natten, och hela dan. Fram till speedskiingen i alla fall. Hoppas jag är mer nervös än Gustaf. Annars kommer han inte stå upp många meter nerför väggen... Jag har ´då aldrig hört att spagettiben ska vara en fördel.

Puss och kram, chokladdränkt skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0