A kiss with the fist is better than none

Nu har även jag åkt  nordens mest besökta backe, Gustavbacken.

Har spenderat dagen i Lindvallen för första gången sen jag var 4 år. Det var en av de

bästa dagarna på  hela säsongen. Vi har inte sett solen skina sen vecka 7, backarna var

fortfarande orörda när vi började åka vid halv 11.

Bortsätt från Gabors söndertrasade läpp/käke så kunde dagen knappt kunna bli bättre.

I skidåkningsperspektiv då.


På kvällen skulle det varit fest. Folk har spridit budskapet i flera veckor.
Och hur många kom? Två stycken. De är på väg hem nu. Jag har aldrig sett maken till så dålig fest. Jag skäms och tycker synd om Amanda eftersom det är hennes födelsedag. Hon har redan däckat.

Med tanke på att det bara var två extra gäster på festen hann den urarta rätt mycket ändå. Mikron är sönderslagen, och lika så dörren in till 2:an. Ska bli kul att se the look on Gustafs face när han kommer hem imorgon och inser att det inte går att stänga d och låsa dörren. Hehe.


Men nu tar vi nya tag. Eftersom vi hade bondetema på festen och jag var utklädd till lamm, kommer jag stå med årets trollkalufs på jobbet imorgon. Passande då att jag ska jobba på trollstugan.

Också passande att festen inte blev så stor, eftersom jag ska upp tidigt för en lång promenad till Hundfjället.


Och för att avrunda inlägget återkommer jag till dess första ämne, och går och lägger mig, Ensam.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vann rätt låt i melodifestivalen?

2009-03-15 @ 00:51:31
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: S

vem är du, och vad får dig att troatt jag bryr mig om melodifestivalen?

2009-03-16 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0