So step out the queue, he makes examples of you

Vad är det för fel på människor, Kan man gå långsammare?
Jag har jobbat i 4 dagar, och därför behövt korsa stockholms centralstation 8 gånger,
och jag håller redan på få en hjärtattack för att jag blir galen på alla människor som går som om de vore turister och aldrig sett en tunnelbana förut !
Dt borde vara förbjudet att gå så långsamt, stanna mitt i vägen och ta upp hela trappans bredd med sin feta röv!
Finns det inte en oskriven regel att man lämnar ena sidan av trappan ledig så folk kan komma förbi?
Precis som man gör i en rulltrappa?
   Eller är det så att Greta 85 har reserverat den delen av trappan så att jag varje dag måste gå och irritera mig på dessa sengångare? Detta kommer bli min död.
   Kanske ska jag börja ta den lite längre, men ack så mer värda, vägen över slussen?
Men då kan jag inte ligga och snooza en halvtimme. Dilemma of the day.
Tur att jag inte har så många veckor att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0