London calling ! again

Idag köpte vi biljett till London. Eller Sarah köpte båda två, men... Den 15 september bär det av till paradiset.
En vecka full av öl, shopping, Mando Diao, Koko, och gud. Det vill säga Peter Doherty. Vilken man.
Och eftersom vi inte har bokat någon returbiljett, kan vi bli kvar hur länge som helst. Men antagligen till den 20e. Har nog inte råd att stanna längre. Men, FAN  VA KUL VI SKA HA !!



Jag har även fixat mitt pass. Kan vara bra att ha nu tänkte jag...
Så nu blir det till att hålla sig i skinnet, eftersom de insisterar på att ta ens fingeravtryck nu för tiden. oops...

Kommentarer
Postat av: bergie

JAG VILL OCKSÅ MED!!!!!!

2009-07-29 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0