You can't feel anything that your heart don't want to feel

Igår städade jag tillslut klart vårt kära Kvillan.
Som jag började med i fredags.
Men det tar lite tid att när 14 pers springer runt och är i vägen. Ändå var det jag som välte ut hela skurhinken...
Men nu känns det väldigt väldigt bra. Hela den här dan känns bra. De spelade till och med Johnossi på radion i förmiddags. Efter det var det lite segt på jobbet. Men man ska väl inte klaga, jag får ju så gott som betalt bara för att sitta på en stol och lösa sudoku hela dagarna.

Nu ska jag fortsätta med min tvätt och mina andra förberedelser inför imorgon, när jag ska fara till storstan. Jag längtar inte hem ett dugg, men det ska bli kul ändå att komma på en lite visit. Shoppa lite, få lite lagad mat, och lite mer plats i sängen..? Men framför allt, OASIS ! hade det inte varit för de hade jag inte åkt hem. No offence, stockholmare...

Snart är det väl dags att sova också, bussen går ju 04.30. Någon idé att ens gå och lägga sig kan man ju undra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0