Your love makes me sing, Haleluja

I förrgår skrev jag ett jättefint litet inlägg, men när jag infogade en bild så försvann allting. Och igår var jag så trött och bakis så jag orkade inte skriva något nytt. Så därför gör jag ett nytt försök idag.

Jag hade bland annat skrivit om Debasers nya storsatsning, Popcirkus. För alla som har sett London Live och vet hur mycket jag gillar det så kan ni förstå min upphetsning över detta. Markus Krunegård kanske inte är lika cool som Klaxons och Arctic Monkeys, och Kristian Luuk är, enligt mig, inte en bättre programledare än Joe Mace, men i svenska mått mätt tror jag detta kan bli rätt så bra. Premiär den  28:e på Debaser Medis, alt. SVT2.
   På tal om London Live och Koko (...) så satt jag även här om dan och spanade efter lägenheter i mitt älskade Camden. Är ganska pepp på att åka tillbaka, men vi får väl se hur jag känner efter sommaren.
Primrose Hill


Nu fortsätter livet i Sälen. Idag blev vi bjudna på vitpeppar så att vi inte ska få magsjuka. Om förkylningar sprider sig här värre än en pest-epidemi, kan man ju tänka sig hur det blir med magsjukan. Härligt...
Ikväll är det i alla fall dunderstor fest här hos oss i Kvillan. Så jag ska väl gå och städa och fixa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0