Stairway to heaven

It's a hard life to live, so live it well...
Inte helt säker på att jag håller med. För tillfället känns livet rätt lätt. När ens största problem är hur man ska ta sig till bolaget nere i byn, då ska man fan inte klaga. Och för en gångs skull är jag nog den som nästan är minst sjuk. Amazing ! Annars är resten av Sälen sjuka. Det är väl jag som smittat dem... Hehe..

Det närmar sig slutet på januari, vilket bara kan betyda en sak, (förutom en eftertraktad lön) Oasis. Det kommer bli niiice !
Såg även nu att Glasvegas kommer till Stockholm i mars. Skulle vara kul att gå på. Nästan ett måste.

Nu håller jag på somna.   Fortsätter med något vettigare senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0