Here you'll find my heart, and still we say, Come back to Camden

Ännu en ny vecka i Sälen. Eller är det måndag idag? Lätt att bli lite dagvild här. Baksmälla gör det inte bättre heller. Annars känns det som det kan bli en bra vecka. Det börjar ju inte så bra med regn och plusgrader, men det ska ju bli kallare. Då blir det svinhalt och blåis i backen, och alla kommer och klagar hos vilka? Oss ! Som sagt, en kul vecka.
Att jag kan röra mig lika bra som en stelopererad kärring gör det inte bättre heller. Får sluta ramla omkring så där...


Tiden går så jävla fort här. Det är redan mitten av januari, snart börjar sportloven, sen är det mars. Då är det bara några lugna veckor, sen är det påsk och sen är säsongen slut. Fan va trist. Jag funderar på att flytta tillbaka till London efter sommaren. Har liksom inget bättre för mig. Vore förjävla kul. I miss it

Until then,
ska jag lägga mig på soffan i underbara Kvillan och titta på film med de andra flickorna som hade turen att sluta tidigt från jobbet.
Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0