Du är här och kom hit som en vandrare

Att vecko-städa ett 15manna hus när du är bakis är inte det första du drömmer om. Tro mig. Ville bara få det sagt. Resten behöver ni inte veta.

Ikväll var det HC som gällde, och min kära barndomsidol. Jag kommer fortfarande ihåg hur jag och Malin hoppade runt i vår kusins rum och dansade till Vandraren. Those where the days. Nu fick jag uppleva det igen.

Jag har insett hur mycket jag gillar att stå längst fram på spelningar, oavsett om det är Dirty Pretty Things eller Nordman, eller till och med Alcazar. det är mest känslan av att stå längst fram och slåss om bästa platsen. Jag gillar att slåss, i det läget.
Allt detta tjöt får mig att tänka på nästa vecka, då är det OASIS ! om det ska bli niiice, att det ska.

Nej nu ska jag gå och knoppa, ska ju ändå upp om 5 tim, och helst nykter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0