Where were you while we were getting high?

Oasis var bra. Det enda som inte var bra var publiken. Packade, pårökta småungar, so m bara fyllde halva globen. Det är så man skäms över Sverige. Spelningen hade varit bättre om det var en bättre publik, men jasg tyckte ändå att det var mäktigt. Mycket bättre än ett bröllop...



Det var rätt kul att vara i Stockholm några dagar. Hann i alla fall träffa min Micke, och så mamma och pappa. Och äta på kungshallarna med Sarah, är ju alltid lika trevligt.
Shoppingen var också väldigt trevlig. Så mycket har jag inte handlat på länge. och inte så bra, för så lite pengar. tillräckligt med pengar... Inräknat ett par pjäxor som jag köpte så fort jag kom tillbaka hem, så la jag ut 4500:- . Ett par dyra dagar.



Nu känns det bra att vara tillbaka "hemma". Jag saknade Kvillan så fort jag kom därifrån. Hur ska det gå när säsongen är slut?
Snart ska jag på personalmiddag, gratis är gott. Tacos också. Sen får vi se om det kommer något tillfälle att använda mina nyinköpta kläder, kanske HC på torsdag? Vem vill missa Sugarplum Fairy? De är värda att klä upp sig för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0