The polka dots fill the sky

Satt nyss och åt frukost när jag till min förvåning hör The Libs What Katie Did. Jag skickar iväg ett litet sms till Sarah för att berätta den trevliga och ovanliga nyheten.
En minut senare får jag ett sms. Jag tror att det är Sarah som skrivit tillbaka. Det var det inte.
Det var ett nyhetsbrev från Peace&Love, om ett nytt bandsläpp. Pete Doherty kommer till Borlänge i sommar !
   Det är inte varje dag man vaknar och får sådana nyheter slängda i ansiktet.

Såvida inte Roskilde bokar samma underbara man så vet ni vem ni ser i Borlänge i juni.










Oh by the way, nu spelar de
Johnossi på radion också.
Snacka om tur i oturen att jag
 missade förra bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0