There's a light that never goes out

I går var det Debaser som gällde för hela slanten. Jäklar vad kul det var.
Allsång på Debaser, lite synd tyckte jag om alla andra som var där och fick stå ut med min skönsång. Särskilt när de stack fram micken och jag skrålade med till Oasis annars så vackra toner.
Magnus Carlson och hans band gjprde ett riktigt bra jobb, finns de några låtar man hellre vill sjunga med i eller?

http://open.spotify.com/user/stinaedlund/playlist/1bb4Iz81mbH5dx6GBc3NOf
 
Några som inte riktigt passade in var väl en av de hemliga gästerna, Ison och Fille. Var någon stans passar de in i Debaser ? Ingenstans. De sjöng inte ens en allsångslåt.
Synd att denna underbara klubb bara finns 4 gånger varje sommar, och att jag inte kan gå på någon av de andra...
Men om man får jämföra det med Arctic Monkeys, Glasvegas, Band of Horses, Lily Allen, Teddybears osv... så väljer jag nog att missa Debaser.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0