I'm kind of tierd, cause you wouldn't let me sleep last night

Vad hände igår? Jag skulle ju ta det lugnt, måla och packa jättebra inför helgen.
Men sen insåg jag ju hur mycket roligare det var att följa med Micke och de andra ut och ta EN öl. Det var väl där allt sprack. Det blev en+några till. och sen gick det ju inget tåg, så jag fick ta bussen, som jag somnade på. Såklart.
Sen när jag vaknade visste jag inte var jag var. Men jag var ju bara bortanför Skogås.
Tänk så (nästan)rätt man kan komma.
   Men idag känns det lite segt må jag säga. Lite sent också, med tanke på att jag tänkte vara på jobbet kl 8. inte 10.
Så kan det gå, när man inte har plånboken...stängd.

Morgens stora fråga är ju dock, varför serverar inte en HAMBURGEkedja som...tex mcDonalds, inte hamburgare!?!?! "Nej vi serverar bara frukost.." Grrr.. ! Sarah, fixa't !

Nu ska jag träffa Tant !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0