I thought "Oh God, my chance has come at last"

Hamnade just inne på en kompis kompis blogg där jag hittade en av mina favoritlåtar för tillfället. Alla som känner mig vet hur mycket jag ääälskar kvinliga sångare, sångerskor, men det finns vissa som jag istället gillar väldigt mycket.
Här är en av de väldigt få.



När jag lyssnat på låten för femtioelfte gången så börjar fundera lite över den (clever), och mig själv.
I alla fall kom jag fram till att jag bryr mig liiite för mycket om alla smågrejer, som egentligen inte spelar någon roll.
Tänker lite för mycket istället för att bara handla, skulle man kunna säga. Bryr sig lite för mycket om andra och vad de ska tycka, och lite för lite om sig själv. På ett dåligt sätt.
Jag vet inte hur jag ska avsluta och runda upp det här på ett bra sätt, så jag slutar här.
God natt

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vet exakt vad du menar. Och du vet var jag finns vännen!

2009-08-04 @ 22:39:05
Postat av: Zandra

Hello saferide is the shit! Imon ska de drickas öl! :D

2009-08-10 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0