Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Ok, det förra inlägget var kanske inte helt fair play. Men med tanke på tidpunkten jag skrev det och att jag själv inte var spiknykter direkt, så får ni ursäkta. Och att spy på bussen var ganska äckligt. Skulle jag aldrig göra.

För ett par timmar sen tog auktionen slut på en klänning jag budat på. En Marilyn Monroe klänning som jag tänkte ha på slutfesten. Någon idiot som inte jobbade till halv 8 la över mitt maxbud. Dumt. Klicka för att visa Megabild! SEXIG MARILYN MONROE KLÄNNING - SMALL - Utrop 1 kr!
Nu funderar jag på om det är värt att lägga ner 399:- på att köpa en från en annan sida istället. Det är ju inte billigt, men den kostar inte mer än en T-shirt som jag vill ha från T-dalens sportshop. Dessutom är det ju en snygg klänning. Right..?
Om man nu går i den.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0