You can smell some of the funk when we breeze by

Det känns som hösten är på väg. Inte bara för att det är svinkallt ute, hur mycket solen än skiner.
Affärerna börjar sälja vantar och dunjackor, ännu en säsong av Idol har gått av stapeln och sommarens sista festival avslutades i helgen med piskande regn och en kyla som fick röken från andedräkten att skapa ett svampmoln över Eriks Dalsbadet.
   Även om jag längtar till vintern, var jag än hamnar, och de redan börjat prata om snö på väderleksrapporten, så vore det ändå skönt att leva efter den gamla visan lite längre, juli augusti och september, härlig sommar är det då

Det är dock värmande att minnas tillbaka på den här sommaren, fylld av underbara festivaler och partyn, med både gamla och nya bekantskaper.

Popaganda var niiice. Trots vädret hade vi det trevligt bland konstsimmare och koloniträdgårdar. Men säg mig, när har vi det inte trevligt?
Musiken var i flera fall högt över förväntan, vem hade trott att vi skulle tycka Teddybears STHLM var bäst? Att något kunde överträffa Markus, eller Familjen med The Dance?
But it did. Hur man än såg det, - stående, eller liggandes på marken...

Det finns mycket att skriva om den här sommaren, men p.g.a arbetsskador orkar jag inte.
Men för att sammanfatta det hela,
                         den har varit Top Notch !

men glöm inte att "nörd"glasögonen är heeelt ute nu! Blondinbellas ord är lag,
och vi ligger risigt till, Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0