Vem som helst kan slå det

Jag hade tänkt ge det en vecka, men det räckte med att se de tio första minutrarna av veckans första program för att inse att det aldrig kommer bli bra.
   Filip och Fredriks nya storsatsning var en stor besvikelse.
Amatörmässigt, långdraget och flamsigt uppträdande från både deltagare och programledare brukar inte vara de bästa ingredienserna till succeé.
Tur att det är just Filip och Fredrik det handlar om, annars hade programmet varit helt hopplöst.

Att en av redigerarna till programmet sitter mittemot i skrivande stund gör att jag nästan skäms över vad jag skriver.
Nästan.
Vi får helt enkelt se fram emot den nästa säsong av Boston tea party.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mjo jag håller nog med dig, även om jag verkligen verkligen INTE vill :( det är ju alldeles för liite F&F i det nya! tacka vet jag boston tea party, där får man ju iaf njuta av dom på riktigt :p

2008-09-18 @ 21:56:28
URL: http://astronauten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0