Don't slow me down

Vad är det med vissa människor och aldrig få något gjort?
Jag är så trött på en del som säger något, men aldrig gör det till en handling.
   En sak om man inte vill eller har möjlighet till det, då kan man ju säga det från början.
Men om man verkligen vill, eller lovar någon, borde det inte vara så jävla svårt att göra det heller.
Det handlar väl för fan inte om att mörda Neapels maffiaboss.

Jag förväntar mig inte att personen i fråga läser detta, det finns väl inte tid.
Men hur töntigt det än låter så, så sviekr du mig. Om och om igen.
En gång är ingen gång, men det är inte första gången det händer.
   Jag älskar dig, men jag är så trött på att alltid behöva tjata, och aldrig
få något tillbaka.
Jag ger upp, jag ska aldrig mer be om något, hur mycket du än är skyldig mig.
Det splar ju visst ingen roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0