The idiot parade

Jag har varit förväntansfull enda sendan lunchtid när jag pratade med mamma på telefon.
-Någon post till mig?
-Ja det har kommit ett brev om att du har paket att hämta ut från posten.
   Sweet! tänkte jag. 3 höll vad de lovade och skickade datorn inom ett par dar. Amasing.

Jag skulle dock blivit orolig när jag hörde allt strul Zandra haft med 3. Men nej, det var nog inget problem i mitt fall. De skulle ju bara skicka paketet till mig.
Och det hade de ju gjort. Jag stressade hem från jobbet, för att hinna hämta ut det innan träningen. Pappa skjussade mig till och med till centrum.
Oh boy, vad jag var förväntansfull när jag kom hem sen och började packa upp datorn.
Ända tills jag, eller rättare sagt Jonas, upptäckte deras misstag....

HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT SKICKA RÄTT DATOR?
VEM SA ATT JAG VILLE HA NÅGON KLUMPIG JÄVLA AMATÖR DATOR?
DÅ SKULLE JAG VÄL BESTÄLLT DET FRÅN BÖRJAN!

Jävla fitt-tre, I hope your mum die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0