Weekend in the city

Detta blir min sista oplanerade helg innan jag flyr stan och bosätter mig i dalarnas vidsträckta bergskedjor...
Även om det är nästan två månader kvar innan jag flyttar så är helgerna fram tills dess fyllda med allt från sol och bad till spelningar på Debaser.

Jag har vissa planer inför kommande helg, städa vinden. Men eftersom det både låter och är tråkigt att skriva om så får helgen förbli oplanerad.

Jag vet att det bara är tisdag, och kanske lite tidigt för helgplaner, men jag var nyss på det lilla cafét Pierrot, som vi besökte flitigt under gymnasietiden. Detta fick mig att tänka på min gamla klasskamrat Anki, som alltid började veckan med att fråga "Vad händer i helgen?"
Så därför tyckte jag det kändes okej också.

Så om någon av er har några roliga planer, tex ang. lördag kväll när päronen ska ha middag, feel free to include me.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0