Leeeeaving on a jet plane

Fredag. Kort fredag till och med. När jag kommer hem på måndag är det knappt två veckor kvar här.

Plus en ledig vecka innan Thailand. och då kommer jag ha mycket att fördriva tiden med.

Det är alltså tre veckor kvar i Stockholm. Det ska jag väl överleva?

Sen slipper jag alla irriterande människor på Centralen och SL som aldrig går som det ska.

Skönt.


Den här hösten har gått så otroligt fort. Det är nog den bästa hösten.
Som jag kan komma ihåg i alla fall.

Mycket har hänt, mer ska hända. Tiden går fort när man har roligt. Eller jobbar sent.


Nu ska jag dra till Lissabon i alla fall.

Till er andra; köp en påse plockgodis och sätt på Die Hard 3.

Yippie-Ki-Yay MF,
Ha en trevlig helg så kanske poletten trillar ner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hemskt ere väl inte i sthlm gay? :P

2008-11-06 @ 18:42:47
Postat av: Anonym

jo... för det mesta är det faktiskt det...

2008-11-07 @ 09:21:18
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/
Postat av: gay

du kommer inte sakna vissa som bor här i "hemska" sthlm då? :O

2008-11-10 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0