It's a hard life to live, so live it well

En månad and counting...

Idag är det bara en månad kvar tills jag åker till Thailand. Det ska bli underbart. Eller som Astrid skulle sagt, Helt fantastiskt !

Med tanke på hur snabbt den här hösten har gått, så är det nog dags att börja packa väskorna!

Men först är det ju Portugal som ska besökas. Frågan är vad man ska packa med sig dit, och hur mycket?! 
Brukar för vana packa med mig liiite för mycket.

   Men det ska bli kul. Särskilt när jobbet betalar det mesta! Väldigt snällt av dem...

Kommer bli lite tråkigt att sluta jobba här, en trevlig plats. Inkl frukost..! och andra små trevliga förmåner.
Filmvisning på morgonmötet tex. ?
Män som hatar kvinnor verkar bli riktigt bra! Nästan värd att se på bio kanske?


Alltså, fyra veckor kvar här, sen får jag fixa min egen frukost.

Fyra veckor att bli fit for fight, så att jag kommer i min bikini över huvud taget.

Fyra veckor, sen bär det iväg öster ut till värmen, för att komma tillbaka, uppvärmd och redo inför flytten till lite kyligare fjällen. Det ska bli niiice.

   För hoppningsvis kommer vi iväg den här gången också. Känns inte som det var ett helt år sen vi skulle åkt. Var har det här året tagit vägen? Bortsupet på Lyceum antar jag.


Men visst känns det som tiden går väldigt fort nu?

Som planerat städade jag vinden i helgen, och hittade alla leksaker man hade när man var liten.

Började fundera över hur långsamt tiden gick när man var liten. En dag då var lika lång som en vecka är nu, kändes det som. Varför är det så? det hade ju varit bättre om det var tvärtom, eftersom man har mer saker att hinna med när man blir äldre...


Tycker personligen att min blogg börjar låta mer och mer som en "blondinbella"-blogg. Skriver bara om vad som hänt i helgen eller vad jag har köpt för ny tröja. Men som sagt, ingen vill veta!

Å andra sidan ska ju BB lägga ner sin blogg nu, så någon måste ju ta över tronen och skriva om onödigt tjaffs som ingen egentligen vill veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0