Ett patetiskt sätt att skryta om sig själv?

Vad ska man med en blogg till?

Egentligen?

Tänker man efter så, hur gärna vill du egentligen veta vad jag ska göra till helgen?

Skriver jag det bara för att jag vill att du ska veta?

Det är ju inte för min egna skull i alla fall. För att yttra min åsikt.

Jag har ju för det mesta ingen åsikt att yttra ens. I alla fall inte här i bloggen...

   Och det är ju inte för minnenas skull. Då kan jag ju lika gärna skriva i en gammal hederlig dagbok, inte förlita sig och sina tankar på en websida som kommer försvinna så småning om.


To be continued...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men stina.. jag vill veta vad du har för dig!

men å andra sidan, bloggar du inte så har vi telefoner :)

2008-10-21 @ 23:11:27
URL: http://astronauten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0