Jag blir så snygg när jag har fått lite färg

Imorgon bär det äntligen av. Thailand, here I come !
Efter ca 1,5 års väntan har det blivit dags att faktiskt packa väskan och åka på riktigt. Det ska bli så niiice !

Känner mig lite stressad av att bara ha drygt ett dygn på mig att packa inför min Sälenflytt så fort jag kommer hem, men det löser sig nog. Datorn kommer väl bli jobbigast, flytta över alla 8'000 musikfiler... Inget att se fram emot...
Men tills dess har jag i alla fall fått datorn, och det är ju alltid något att hurra för.
   ...måste göra klart utbildningen också...
Varför ska man alltid göra allt i sista minuten?

Nu ska jag packa klart, ha så kul i snöstormarna så ses vi när jag kommer hem, brun som en möglig banan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0