I no longer hear the music

Varför kan ingen tillverka hörlurar som håller i mer än en månad? Varför?
Hur svårt kan det vara?
I fortsättningen ska jag bara köpa 30 kronors från Claes Ohlsson, de håller ju fan lika bra. Slipper jag lägga ut flera hundra på någoting som går sönder innan man knappt hunnit runt hörnet.

Tur i och för sig att de pajade nu och inte under min 12h resa nästa vecka. Tyckte det var tillräckligt jobbigt de 8h ner till Gbg utan musik.

Nu är det bara några dagar kvar på jobbet. Vi ligger väl inte direkt flera veckor i förväg längre, så egentligen borde jag inte skriva detta nu. Men ibland behöver man en liten paus från dessa tjattrande ungar.

Nästa vecka kommer bara bestå av förberedelser och packning, både för Thailand och Sälen. Svårt att veta vad man ska ha med sig. Mest till Sälen, där blir man ju ett tag.
Ska bli så jäkla kul där! och fan vad vi ska röja Sarah!

Jag köpte en bok igår. Att välja glädje. Tänkte att den kanske kunde vara bra för mig. lite terapi mot min Jag-får-en-hjärtattack-om-jag-forstätter-gå-på-Centralen-varje-morgon-bland-alla-idioter, eller så kanske jag lär mig att sluta vara en sån pussy som bölar när jag blir förbannad, istället för att bara blir förbannad.
Sharpen up a bit... Wouldn't that be nice?


Why should it be so bad to be bad, when it's so hard to be anything at all?

Nej, tillbaka till de kära barnen. Blir nog kvar här ett tag ikväll så detta blir klart någon gång. Kanske det blir lite tid över så jag får klippa lite också.
Sen är det helg! Och vilken helg det kommer bli också !
Musicweekend No. 1! Fan vad kul det kommer bli. och om jag känner oss rätt Sarah så kommer vi nog hamna på DPT också... ;-)


Kommentarer
Postat av: gay

haha får bloggen en vändning? ;) mot positiv inställng :D hehehe, gay, hinner du komma över på fika nån dag nästa vecka? tänkte bjuda en 3-4 st, pösss

2008-11-10 @ 13:21:49
Postat av: Anonym

nja det vet jag inte om jag våga uttala mig om... :P beror väl på hur amn ser på det :)

Mne som sagt, jag är ledig any time nästa vecka, förutom fredag förståss. :)

Vi hörs! ♥

2008-11-10 @ 17:55:21
Postat av: Anonym

Du känner oss alldeles för väl min vän.. ;)

2008-11-11 @ 00:18:43
URL: http://astronauten.blogg.se/
Postat av: gabriella

vart ska du jobba i sälen?

jag åker upp på fredag och säsongsjobbar :)

2008-12-10 @ 21:00:37
URL: http://gabriellasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0