Life inside the music box ain't easy...

Hade tankt skriva pa engelska som vanligt, men det tar lite langre tid, och ngt larm pa hostelet gick precis sa jag forlorade lite tid vid datorn. Bummer...

Igar hittade vi en liten (samma storlek som en skokartong...) mysig lagenhet i trendiga Brick Lane, vi flyttar forhoppningsvis in i helgen.
NO MORE HOSTEL !!!
Idag hittade jag aven ett par mjukisbyxor pa primark for bara £3 ! Det far man inte ens ett McD-meal for !
Min lycka ar gjord.

Har lite trakigt nar Jennie jobbar hela tiden. Imorgon ska jag i alla fall till Koko Club (min lycka ar gjord annu en gang) tillsammans med tjejerna som ager varan lagenhet just nu. De verkar valdigt trevliga. Forhoppningvis kommer kanske Frank Hamilton dit ocksa ;)

Thats it for now. Snart far vi hit datorer och har bredband i den kommande lagenheten, sa da kommer jag ladda upp en massa vackra bilder.

Stay clean !
xx

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis!

2008-01-25 @ 09:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0