Fuck the germans

Att sova pa hostel kanske inte var den basta iden jag fatt i mina dar. eller sjalva iden, med ett valdigt centralt boende, billigt desutom, med frukost inkluderat var ju bra. Om man bara raknar bort tyskarna som bor dar sa skulle iden fortfarande vara bra. Men nu ar det inte sa latt att bara rakna bort en stor tysk bitch som snarkar varre an en elefant, klagar pa att man ar hogjljud sa for man vander sig i sangen eller pillar pa ipoden sa den tands.
Det ar inte heller latt att rakna bort en snorkig lite tysk som sparkar i sangen ovanfor (som rakar vara min), slar i sangkanten, for att fa tyst pa den snarkande karringen, men istallet bara vacker oss andra, (inte for att det gick att sova men...)
Vad jag vill komma fram till ar bara att; sov inte pa ett hostel med snarkande snorkiga tyskar.
Jag vet att jag later grinig, men det ar inte sa latt nar man ar trott, efter att knappt sovit pa fem dagar, ar hungrig, samtidigt som man mar illa av magkatarr eller ngt liknande, forkyld, arbetslos och nastan, i brittiskt perspektiv i alla fall, pank.
Sa, fuck snoring germans, fuck the hostel breakfast, fuck the computers at internet cafes without Michrosoft Word,  and fuck the british javla tangentbord.

Britain doesn't rule so much at the moment...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0