Dreaming of Revelry

Nu är julen slut. Den gick, kanske inte obemärkt, men väldigt otydligt och så snabbt förbi att man missat den om man blinkat lite mer. men nu är den över, sånär på några timmar av annandagen. Men är man en lika högtidlig person som jag så har inte den dagen någon större betydelse, förrutom att apoteket stänger tidigare. Och det gör faktiskt något ! Jag fick avbryta en underbar dag i backen bara för att åka ner till byn och hämta min supermedicin.
Å andra sidan fick jag åka till 20.30 igår så jag har nog fått vad min ständigt sjuka kropp tål.



Att julen är över kan bara betyda en sak, det är snart nyår. Då blir det fääst i Kvillan med finmiddag och skumpa tills vi drunknar. Eller ja, med våran lön så kanske drukna är att ta in. doppa fötterna i alla fall.
Tills dess ska nog de flesta vara tillbaka i stugan också. Känns väldigt tomt när 8 skidlärare helt plötsligt flyttar ut.

Nu ska jag dricka lite morfin och se till att de andra super för mig med på HC till de vackra tonerna från The Poodles.
Attans att jag ska missa det......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0