...medan vi bara snöar bort...

Ber om ursäkt, men jag tänker inte skriva om Thailand idag heller.
Men jag kan berätta om att jag är på bussen upp mot sälen för tillfället, och att detta därför blir första inlägget med min nya fina dator.
Kan även berätta att jag är ganska nervös och pirrig inför det mesta som ska hända de kommande dagarna. Men kul ska det bli !

Men osm sagt, inget mysigt inlägg om de små paradisöarna, det blir så jobbigt att skriva eftersom det är lite trångt på bussen med datorn i knät. ( Dock inte lika trångt som det var på flyget till Thailand, -utan dator)


Längs bak i bussen ! ....



Insåg just att jag skulle behöva
designa om min blogg lite..
ser ju förjävlig ut.
(förutom bilderna då ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0