Man vill ju va gla'

Nu har allvaret börjat. Om man nu kan kalla det allvar riktigt än...
Gårdagen var jättehärlig. Första dan på jobbet gick ut på att vi åkte bil till alla anläggningar och tittade runt lite. Vi fick lite kläder och scheman och andra livsviktiga saker.
Skön dag som avslutades på Fjällis-premiären, där Peter Siepen spelade lite skivor. bättre än väntat. Peter Siepen alltså. Det andra var långt över förväntningarna. Schweinigt kul var det.

Idag har vi börja gå igenom kassasystemen och kommer väl fortsätta med det imorgon också. Imorgon blir det även Afterski på Wärdsan ! Det ska bli kuuul !
Sen är ju den svåra frågan, Miss Li på Högis, eller HC? Eller HC på lördag kanske? eller både och? Kanske till och med Sarah hinner komma upp tills lördag kväll och göra mig lite sällskap? (för jag bor inte i en stuga med 14 andra party-people.... )

I helgen är jag ledig! Tra la la lal aaa...

Det här var nog det mest oseriösa
och o-välskrivna inlägg jag någonsin gjort...
Kan inte hjälpas, Man vill ju va' gla'

Kommentarer
Postat av: gabriella

vad roligt :)

jag ska jobba på restaurangen i stöten

åh spelar miss li imorgon? vart då någonstans? jag kommer upp vid sju imorgon så borde hinna :)

2008-12-11 @ 18:30:07
URL: http://gabriellasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0