I'm gonna dance with somebody...

Jag är själv hemma. Det känns lite konstigt. och tråkigt... Men de andra kommer nog hem snart, så kan vi ha lite afterski.

Nu kom de faktiskt hem..

Ikväll blir vi bjudna på middag på Wärdsan. Väldigt trevligt. Jag gillar mitt jobb.
Här kommer lite bilder från förra personalkvällen när vi åkte snowracer.


Imorgon är det Timbuktu på HC, är nog värt att gå på. Annars blir det nog lugnt så mig förkylning blir bättre och kunderna faktiskt kan höra vad jag säger.
Förhoppningsvis kommer det lite snö och kyla snart också, regn och is är inte lika fint.


Oj oj oj, nu känner jag att det blev
 ännu ett sånt där o-välskrivet inlägg.
Tyvärr orkar jag inte tänka ordentligt
 förrän jag har hittat min nässpray.
Så det får duga så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0