Happy new year, you are my only vice

Nu börjar jag bli lite trött på att vara sjuk hela tiden. Ganska mycket trött.
Snart är det nyår och då vill jag ju vara frisk. Jag kan ju ändå inte ta min medicin pga alkoholintaget, så varför ska jag då vara sjuk? Onödigt.

Allt sitter i huvudet försöker jag intala mig hela tiden. Men eftersom det inte verkar funka så har jag ju i alla fall ett dygn till på mig att bli bättre. Ett dygn som kommer innehålla mycket shopping hoppas jag. Ska försöka hitta lite pjux och byxor och kanske en mössa också så jag slipper frysa öronen av mig när det nu måste vara -20° ute. Efter det väntar en tripp ner till byn för att försöka införskaffa något vettigt från bolaget. Med tanke på att det var urplockat som efter en midsommarrea på HM idag får vi väl se hur det går. Om vi ens kommer in, det var tydligen värre kö in till systemet än det var till ICA i Hultsfred i somras... och av någon konstig anledning så var det bara de starka Arboga-ölen som fanns kvar. Vad tänker folk med..?

Nej nu ska jag ta lite morfin-medicin och gå och lägga mig, se om jag klarar mig igenom ännu en dag bland sjuka pelikaner på jobbet.

Gott nytt år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0