!!!

Här kommer första riktigta (bortsett från inlägget från bussen) inlägg från Sälen. Första hela dan har varit underbar. Jag har åkt skidor första gången på över ett år. Så länge har jag nog aldrig varit utan skidåkning. Helt underbart.
   Åkte i Hundfjället nästan hela dan, så schweinigt bra var det. Inte en kotte i backen, strålande sol, på toppen i alla fall, -13, och vindstilla. Det är niiice !

Kvillan är jättebra. Jag har fått enda enkelrummet, vilket är ännu bättre !
Imorgon börjar jobbet, intro kurs i tre dagar, sen börjar "allvaret". Men det blir nog bara kul. Imorgon är det även premiär för Fjällis. Niiice

Äh, det var väl allt för den här gången. Här kommer lite lousy bilder från min mobilkamera. Ni kan ju bara ana hur vackert det var egentligen.




Åter till Arbogaölen. Ska se om duschen har blivit ledig också...

Kommentarer
Postat av: Vincent

yes jag ska flytta.

fast det är fortfarande på Lidingö, men ut åt andra sidan, så kommer inte bo mittemot värtahamnen längre :P

2008-12-10 @ 17:55:28
URL: http://vincentdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0