it ain't over 'til it's over

Jag hade tänkt skriva om mitt nya jobb, hur kul det är och hur glad jag är att jag har hittat ett som jag verkligen trivs med.
   Tyvärr har jag inte hunnit , eller rättare sagt orkat, eftersom jag har så gott som stupat isäng tidigt varje kväll, så jävla trött efter att ha börjat jobba igen efter ganska precis tre månader av lat arbetslöshet.

Så nu är arbetsperioden slut,  precis som julen och snart hela 2007.
   Bara 10 dagar kvar tills flight FR053  lyfter och vi beger oss till Greatfuckingbritain för att jobba röven av oss med något, som förhoppningsvis, blir lika roligt som det här har varit.

                      God Jul i efterskott
                            och gott nytt år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0